sábado, 17 de septiembre de 2011

Ets l'hòstia!

Mare i avia a banda nomes hi ha hagut una femella a la meva vida que - de moment - hagi aguantat amb mi durant més de cinc anys a casa. Nomes una amb la que he compartit la meva infinita malaptesa, la recurrència de les meves bromes, el soroll que fan els instruments de música quan els toques malament i ràpid, la meva poca perícia als fogons, les cançons a la dutxa, les 'neuras' antisocials...que mai s'acaben, les incomptables hores que passo en silenci a la meva habitació...

Nomes una.

A vegades la miro i no sé si és gaire llesta. altres vegades quan la miro i ella també m'està mirant penso que poder és ella molt més llesta que jo.

I ara, a sobre, resulta que s’està possant de moda...

Gat_teclat

Com m’estimo la meva gatona.

Per-cert, a l'Associació Professional d'Il.lustradors de Catalunya ja podeu trobar el meu perfil professional. Sou benvinguts, bona tardor i records de l’Antònia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario