domingo, 21 de agosto de 2011

El pueblo "guapeao"

Les festes de poble fan estiu, discoteques mòbils, autos de xoc, primers amors d'agost... les de Santa Elena i El Viso del Marqués van ser cites ineludibles a la meva infantesa com ara ho son les de Gràcia. Els últims anys sempre intento fugir del barri la tercera setmana d'agost, però després no puc evitar-ho i les acabo gaudint, suportant, vivint de ben a prop, de tant a prop que a vegades se'm fan fins i tot molestes... Ep! Tampoc em queixo, és una setmana a l'any i li perdono...

D'aquest any em quedo amb la passarel·la de Joanic, el Campionat de Scrabble del món de la vinya, el concert dels meus estimats Amics del Bosc i sobretot, amb els matins tranquils fent fotos als carrers acabats de regar.

Aquesta és del carrer Tordera:
Beatles i Nena

Si voleu veure el set complert, el trobareu al meu flickr, i recordeu, Visca Sants!

No hay comentarios:

Publicar un comentario